natt 2/2

Jag sitter å internetar å funderar på om jag ska göra nåt som kommer göra chrille galen, men mig GLAD!?...

Jag pratar om en ny säng, på avbetalning. Skiiiit dumt, I know, men jag är desperat!!! Jag hatar sängfan vi har nu, den har C haft sen innan min tid (vill inte tänka på det..!! ) å den jäveln gnekar bara man funderar på att vrida sig! Hatar den!!
Å nu har jag hittat mina drömmars säng, på kampanjpris dessutom.. Inklusive huvudgavel, 9990:- å jag har provlegat den flera ggr å drömt om att få krypa ner i den hemma hos MIG.. I min ägo! Gud... ska jag? C kommer bli sur som en citron för han vill att vi försöker få bort så mycket smålån å sånt som möjligt innan vi går på om ett hus..... fan.. Jag är kluven!! Man måste ju få sova? Tycker jag........ :P Men en del av mig håller väl med honom.. suuuck! Det är bara sååå jobbigt att ta det mogna & smarta beslutet här.... kampanjen tar snart slut ju.... fuuuck... vill haaaa!!






...alltså.. varför tänker jag ens tanken?
MEN FÖR ATT DET ÄR MINA DRÖMMARS JÄVLA SÄNG! suck... suck...

vad ska jag göra?!???

Kommentarer
Postat av: Crixan

Kan förstå dina blandade känslor, tänker dock inte säga bu eller bä!
En skön säng är ju A och O, sömnen är ju oerhört viktig om man ska fungera som människa...
Avbetalning är kostsamt och nog lite mindre bra om ni funderar på att slå rot i kåk...

Personligen så tror jag ju inte att just de där 9990:- skulle göra någon större skillnad när det är så pass stora summor man har att göra med då det gäller hus, om man inte har många smålån, krediter då...då spelar det ju in en hel del...

2013-01-23 @ 04:19:40
Postat av: Elinpelin

Önska dig sängbidrag tills du fyller så kanske du kan få en del betald på en gång :)

2013-01-29 @ 13:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0