oh... my...fucking... GOOOOD!

 
Nu har jag äntligen anmält mig & betalat för min månad i fitnesfighten...
 
Jag fattar NOLL!?! 
Det är kalorier hit, gram dit, jag har ju fan inte ens en våg!? Har vanliga människor köksvågar hemma bara sådär??
Hur ska jag veta hur mycke 30gr är utan en köksvåg??? Gaaah!
Det blir spännande å se hur jag löser det här med kosten.... tycker det kändes väldigt luddigt... MEN, jag får väl börja med recepten som ligger på sajten å se om jag kan vidareutveckla mina egna skills från det :P
 
Så nu har jag skapat en profil och angett vilopuls, midjemått å vikt..... det var inga roliga siffror direkt :/
..men nåt som var om möjligt ÄNNU otrevligare var att posera på bilderna som ska läggas upp! My god.... Jag AVSKYR min kropp, å jag AVSKYR att visa annat än huvudet typ, å nu skulle man posa i sporttop å shorts typ å från alla vinklar!!!!!!!!! Förnedrande!!!!! :(((
Enda anledningen till att jag utsätter mej själv för detta (man kunde välja en annan typ av program också där man inte behöver lägga in foton) är att man blir betydligt mer motiverad tror jag! Tänk känslan när man ska ange slutmått, vikt å slutposera... å man ser lika jävlig ut!!!?!!! Näää.... Det får inte hända! Så nu kör jag..... Fan i mig!
Jag ska fixa det! Det handlar om 30 dar......... nog fan klarar jag att äta enligt deras program å träna 1 timme om dagen VARJE dag i 30 ynka dagar??? 30 små stackars kooooorta dagar?? Ja....... för 500spänn SKA jag göra det!!!!!!!!!! Heja mig!!!!!!!
 
Snälla..... wish me luck!!!! Det kommer behövas...............
 
 
byebye fetknopp! :P el LOL..... we'll see....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0