long time no see

 
 
Idag är jag å kidsen leeeediga! Imorgon också ;) Härligt!!!
Däremot jobbar jag i helgen, men de gör ju inget.
I tisdags fyllde Chrille år, 32 år vart den gamle vise mannen...
Han fick biljetter till Henrik Fexeus som han hade önskat sej åsså var vi ut och åt
middag på O'Learys hela familjen efter jobbet.
Imorgon ska vi på Olles igen med Elin & Peter och sedan ska vi se Fexeus med dom, det
kommer bli myyysigt tror jag! Å jag tror verkligen han kommer vara skitgrym... Är bara såå
nervös över att bli utvald å måsta komma upp på scenen å sånt där, jag vill inte..!!!!
Yris & VInce ska sova hos mamma å pappa, och när S fick höra det vart hon jätteglad! :)
Hoppas bara Vincent blir lika glad... han har krånglat å vare väldigt vrång nu i några dagar vid
nattandet å sådär :/ Men de går säkert bra!
Sedan på lördag ska Siddis på kalas hos en ny dagiskompis. För 2 veckor sedan var hon också
på kalas hos en ny kompis, verkligen jättekul! :) Kunde inte fått ett bättre dagis till våra små ♥an!
 
Men just ja! Har ju vare så dåligt med bloggandet att jag inte talat om att Vincent kan GÅÅÅ nu!
Han bara gjorde det i lördags, massa steg å sen tog det bara nån timme så gick han genom hela vardagsrummet!!! Våran lilltjorv! Gud vad stor han måste vara!?!? Som kan gå?! Shit....
 
Nä, nu sover Vincent en liten stund till förhoppningsvis så då ska jag passa på att klä på mej å sminka
mej så vi kan åka iväg en sväng å fixa lite. Kanske lunch på Ikea? Siddis var sjukt sugen på småland...
Sen måste V ha massa nya byxor, han avverkar 3 om dan sen han började på dagis! Hinner inte tvätta....!
Å present till kalaset.. Å eg skulle Siddis haft ett gäng nya strumpor.. hmm, får se om jag kommer ihåg...
 
Ha en bra torsdag alla! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lanja - www.lanjas.com

Jag visar hur man gör egna converse flatforms! Gå in på min blogg och inspereras! ♥

http://lanjas.com/2012/august/sa-gor-du-dina-egna-platforms-converse.html

Postat av: Veronica

Fin blogg !

2012-09-27 @ 19:39:28
URL: http://veronica.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0