happy friday!

 
 
Fredagar är helt bäst, eller hur? Spelar ingen roll om man jobbar el inte, de e nåt visst med dom! 
Idag är barnen på dagis 9-15 så jag hade tänkt få saker gjorda... hmm.. Än så länge har jag bara
betalat räkningarna och pratat med min arbetsledare i telefon. Känns lite som att jag glömt nån räkning, å den känslan gillas INTE..!?!  Men men, jag hittade inga fler när jag letade så då må dom ju va gjorda!
Har betalat tillbaka min "skuld" till försäkringskassan nu iaf, känns så SKÖNT, och jävligt surt också på samma gång.. tänk vad kul man hade kunna haft för 6800:- :( :( :(
Det var ju inte ens JAG som gjorde fel, utan dom som betalade ut för dagar jag var på jobbet! As..... :/
 
Jaja, nu skaja sluta tänka på det där för nu är den gone gone goooone! Skulden alltså. Loveliii!
 
Nästa vecka kommer Linalove upp, som jag LÄNGTAR!!!! Det blir första gången som jag får se lilla Viggo irl... gud så underbart! ♥ Med risk att låta som en extremtönt, fan, livet är fantastiskt! Allt talade emot att det skulle bli en bebis, men mirakel KAN ske! Jag tror på dom nu! En fantastisk liten bebbe kom ut, fullgången å allt, frisk å kry, helt galet!!! Samma sak med min älskade Yris! Hon som inte ens skulle finnas enligt sk EXPERTIS på sundsvalls sjukhus! Galet.... finns liksom inte ord! 
 
Nu ska jag ta å åka iväg till Birsta å köpa galonvantar till mina små ♥an, å sen till Ica Maxi.. (om ja hinner.. ;)
Ha en toppenfredag alla!!!! 
 
..lilla, lilla vackra du! tänk vad stor du har blivit.. älskade sidneykidneyböna! 

Kommentarer
Postat av: Mami

<3

2012-09-29 @ 13:08:04
Postat av: Tess

Åh, så söt! :D Kram

2012-09-30 @ 08:38:39
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0