allt är relativt..

 
 
..men jag ska erkänna att jag e lite småtrött nu! 
 
Hittade en jättestor mapp på datorn med alla mina gamla bilder i, från -04 och framåt.. då vart jag glad :)
Shit vilka bilder! Vilka minnen! Jag blir alldeles varm inombords, vilka fina människor jag har umgåtts och umgås med!  ♥
Vore det inte för att jag har 2 underbara barn som jag älskar så innerligt nu så skulle jag döda för att kunna vrida tillbaka tiden.. Jag saknar allt & alla så mycket :(
MEN.. jag har ju kvar väldigt mycket, å massa saker har ju tillkommit.
Så länge jag inte blir senil å glömmer allt roligt jag gjort så är jag nöjd! 
..å en fylla KAN jag ju slå till på än idag! Det är bara något klurigare att komma till skott.. ;)
Barnvakt.. ledigt.. Men det går! 
Jag måste verkligen bli bättre på att faktiskt umgås med folk. Jag har liksom aldrig tid, ork eller fokus :(
Det känns jobbigt att bestämma tider & dater, jobbigt med alla dessa tider att passa.. det gör mej så stressad! MEN, jag vet ju att bara jag pallrar mej iväg så känns det SÅ bra... Jag blir ju stressad av tanken på att människor jag älskar & behöver ska försvinna också när jag aldrig kommer till skott.. Det är som en ond cirkel, fastän det borde bara det enklaste & roligaste måstet i världen!!?! :(
Usch... jag måste se till å lösa det här.. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Fin blogg, raring.

2012-09-26 @ 21:11:17
URL: http://tamigtillkrlek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0