längtar!!!

 
 
Jag jobbar natt!
Sitter å surfar å drömmer om allt jag vill shoppa.. ;P
Jag LÄNGTAR så jävla mycke tills ja kommer till Ullared å kan gå lös på parfymerna, jag vart verkligen sååå glatt överraskad sist vilket bra utbud dom hade (då iaf..) :) :) :)
Lösnaglar ska också handlas, ska göra upp ett litet lager med sånt där man aldrig unnar sej hemma men som kostar skit å ingenting där. Jiipppiii
 
 
Alltså nu kokar jag, hade skrivit ett asjävla långt inlägg åsså kom jag åt nån jävla fittknapp så allt försvann å det gick inte å ångra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Faaaan.
Idag är det inte min dag..
jävla fans fitthelvete
 
Från att ha vare skithappy å drömmar om shopping... till total aggressivitet!
Jävla skitdatorhelvete!
Jag HATAR elektronik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Kort sammanfattning då om min dag..
Tvättstuga
Dammsuga
Renbädda
Hämta barn på dagis
Åka till Birsta
Åka hem från Birsta efter 20 jävla minuter för det var nån som skrek så folk trodde nån höll på å bli klämd el mördad eller slagen el vad som helst
 
Alltså, jag vart så jävla irriterad över att mitt inlägg försvann så jag ids inte skriva nå mer.
Så jävla LEEEESS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0