fredagsmys

testar appen för första gången.. spännande!

c fick samtal från en gammal lumparkompis förut som var i stan å ville ta en öl, så han drog in till stan för 2 timmar sen. kvar vart jag å yris, ja åsså vince såklart men han sover så han räknas bara lite ;)
dukade upp ett stort fruktfat å ställde in mig på ett speedat barn, men de visade sig ha totalt motsatt effekt! hon slocknade före 21, vilket inte är speciellt vanligt när det är helg... men lite mysigt hann vi ha iaf, jag tror vi såg 2 låtar på xfactor :P
jaja, jag tror jag ska ta å duscha å se om det finns nå roligt å hyra.. gäller å passa på med sånt när man kan välja genre helt själv ;)
ha en fortsatt trevlig fredag kväll alla!




Kommentarer
Postat av: fredrica

fin blogg! allt bra med dig?

2012-10-14 @ 18:58:35
URL: http://fredricalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0