fina Lina

Nu var det ett tag sen sist, igen..!
 
Sitter på jobbet å kör min 3e vakennatt, imorgon blire sooooova!
Ser på Weeds å surfar, har druckit massa kaffe å just nu suger jag på en bafucin.
Spännande va...
 
 
Som alla vet är jag en sucker för reafynd, å gissa om jag vart nå lycklig i torsdags när jag av slumpen gick in på Stadium å hittade precis den vinteroverall jag kollat på till Vincent i rätt storlek, rätt färg å nersatt till 399:- och dessutom 25% rabatt på det!!! Vaa! Ord.pris var 999:- :) :) :) :) :)  Jag kände mej som en vinnare haha!
 
Efter att jag varit på stadium gick jag på Maxi å handlade mat å sånt där tråk, å sen på vägen hem kom jag på att jag kanske skulle skyndat in på Media Markt också, i LUGN o RO.. annars är ju alltid vildingarna med... :P
Skulle kolla vad det skulle bli för kostnad å teckna om mitt abonnemang å ev ta en ny telefon också..
Slutade med att "kollen" vart ett turboköp som var klart & betalt på en kvart! Har inte ångrat mej en sekund heller, fastän det var typ den största luren dom hade! Var i valet å kvalet, ville ha en värsting (helst värre än Chrilles..hehe) men jag var inte säker på om jag eg ville ha en telefon som var SÅ mycket större än den jag hade... Men så vart det, å jag är helt jävla KÄR i den! The bigger the better.. ;)
 
 
 
I veckan ska Chrille på kurs i Sthlm, så jag blir gräsänka i drygt ett dygn.. undrar vad vi ska hitta på för galet dådå, jag å kidsen?? Äta soppa? Hah, det gör vi aldrig så de vore skitgalet!! :P Är faktiskt sjukt sugen på linssoppa eller potatissoppa, å har varit det i typ ett års tid.. så de vore fan på tiden å skrälla med det till middag!
 
 
I flera dagar nu har jag saknat fina Lina lite extra.
Man vet att det är riktig vänskap när det inte spelar nån roll hur, var å när man hörs av.
Det kan gå flera månader mellan att vi ses, eller ens pratar i telefon, men när vi väl gör det så är det aldrig daltande om varför man inte hörts å ditten å datten, utan bara fokus på NU å det är så fantastiskt skönt. Aldrig behöver man förklara sej, aldrig behöver man ha dåligt samvete (fast de har man ju ändå, men de e ju ens egna hjärnspöken..) Jag är så ofantligt tacksam över att få vara din vän, Lina! Å jag är så galet stolt över dig!
Du är en sann inspirationskälla, å en vacker sådan! Du är äkta. Du är unik. Å nu är  vi mammor båda 2.... mot alla odds.. ;) Fantastiskt! Jag älskar dig till månen å tillbaka! Minst! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh där förstördes mitt smink...!! Jag kommer ALLTID att finnas här för dig min ängel!<3 jag tappade orden nu...hoppas du känner det jag vill säga!

2012-11-06 @ 19:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0