usch,jag känner mig sjuk :( i 3 dagar har ...

mms_img167647803 (MMS)

usch,jag känner mig sjuk :( i 3 dagar har jag vare helt död,så trött att jag velat lägga mig ner å grina bara, å frusit som ett as! Känner mig likblek å VILL verkligen ut i solen men det känns såååå jobbigt å krångligt :( ikväll blir det vårruset, å just nu känns det hemskt å veta att jag ska ut å frysa arslet av mig om bara nån timme,fastän jag vet att det kommer bli kul. Sidney är hos farmor iaf, känns verkligen skönt å slippa skulden över att inte orka göra nåt med henne. Åh gud,när ska jag sluta klaga!?? :( jag orkar inteeee!!!


Kommentarer
Postat av: Mami

Men det gick ju bra ändå gumman. Vi tog oss runt och fick ju medalj haha. Nu äre sommar på gång och allt kommer kännas bättre. Tänk vad solen kan göra med sinnesstämningen, underbart! Ser fram emot fler prommisar med dig. Love. <3

2012-05-24 @ 23:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0