upp... NER!... upp.. :)



Efter en toppenmorgon med Gagabiljetter säkrade på ticnetkontot så var jag liksom inställd på att dagen skulle flyta på å bara bli bättre å bättre. Sol å allt ju!
MEN, icke.
Vincent har gapat å gnällt mer el mindre hela dagen och Sidney satte igång redan vid dagishämtningen med å fjanta sig. Dvs började med å gömma sig å bli tokig när jag "hittade" henne, vägrade följa med in å byta skor på dagis, gnällde å surade å skulle prompt ha mellis på stan el i Birsta, något jag sa att man inte kan få var å varannan dag och definitivt inte om man beter sej som hon gjorde då.. yes.. drog trots allt ut till Birsta för jag skulle köpa träningskläder lite snabbt å då satte hon igång igen! V somnade å sov så sött då tack å lov...
Väl hemma är båda barnen dööööödshungriga å stressen lackar! Tänkte prova å ge Vincent mosade fiskbullar m potatis, samma som storsyrran, men de vägrade han minsann. Så då tappade jag massa dyrbar tid där å då, och han var helt jävla galen!!! Kuta å skulle värma en burk istället och som på beställning flög d-dropparna ut ur kylen å flaskfan gick såklart sönder å de var olja å glas everywhere.. jag kokade av ilska, frustration å tycka-synd-om-mig-själv-känslor...  HUR kan en så liten flaska bli sååå mycke glas?!?!?!
Sen bad jag S hålla koll på V medan jag dammsög å torkade upp geggat, men icke. Kollade in i vardagsrummet å där satt V själv å slet i förstärkarsladdarna.. vart tokig! typ...
Som en (el snarare 15-20) härlig avslutning så kräktes Vincent ner min VITA tröja å sin VITA tshirt med ORANGE jävla kyckling&rispuré!
Yes...
Ibland är livet som Mia väldans glamoröst


När C kom hem fick han ta över å jag invigde snabbt som fan mina träningskläder å gick ut i luuuugn, ro å tyyyystnad! Det var ljuvligt! :)
De vart faktiskt längre än vad jag trodde, trots att jag "fuskade" å hoppade över sista biten som jag planerat å ta, hela 8,2 km å hör å häpna, NOLL skavsår av nya skorna :)
Gud vad taggad jag är nu å fortsätta på det här spåret......
Jag vill komma i mina gamla jeans å ha min finfina snortighta klänning till sommarn.. de e målet, men än är det långt kvar! Men skam den som ger sej....
Imorgon ska mamma få äran å hänga med, vare sej hon vill, kan el orkar!
Minst 6 km, el hur? Weeiiiiiiiiiii :) :) :)

NU blire en galet efterlängtad dusch iaf!




Kommentarer
Postat av: Mami

Ja ibland äre liiiite stressigt som förälder. Men det är lugnt, det finns ingen som inte har såna dagar, för säger dom det så ljuger dom så näsan växer ut på dom. :-D. Japp, i morgon ska du få äran att släpa runt på mig också,haha. Hoppas det inte blåser så in i norden då. men det ska då inte sätta stopp för oss, stumpan. Kram<3

2012-05-02 @ 23:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0