kickstart! Var skeptisk till vaniljsmaker ...

mms_img588840801 (MMS)

kickstart! Var skeptisk till vaniljsmaker på sånt här, jag som älskar vanilj är så rädd å bli besviken... MEN! denna hade blivit så varmt rekommenderad av flera på nätet så jag var tvungen å testa... Å den får 5 av 5 kan jag lyckligt konstatera! Lite fler kalorier å kolhydrater än dom andra, men sååå mycket godare!!! :) man ska däremot bara ta 4 påsar istället för 5 per dag. Köpte även choklad, det blir spännande.. har bara testat nutriletts choklad tidigare för flera år sen å den var vidrig..... men denna tror jag på! Wiiiii.... :) ska se om jag kan få till mitt köttiga skavsår som är hemskt, för isf blir det en långprommis ikväll! Det hände nåt för 2 veckor sen som fick mig å tappa stinget lite, men nuså! Here we go again ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeey! PEPP! :D

2012-05-28 @ 21:03:38
Postat av: Crixan

Så bra att du hittat något som du tycker om bland alla dessa drycker!

Nutriletts är fan bland de äckligaste av dem alla! (iaf dom jag har provat) har inte provat Modifast, fastnade för Naturdiéts latteshake, kan inte leva utan den! kan ju inte äta frukost, så jag använder mig av shakes då, och den är som sagt riktigt mumma om man gillar saker med lite kaffesmak på :)



Se nu till att ta hand om skavsåret! (compeed har ju jätte bra skaplåster för både stora och små skavisar)



gör en fingervåg för dig i soffan :)

2012-05-29 @ 05:25:38
URL: http://bustjejan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0