billigast är bäst! godaste recoveryn........

mms_img159408239 (MMS)

billigast är bäst! godaste recoveryn..... iiiicas egna! ;) idag var fan i mig prommisen HÄRLIG! på riktigt ;) å det absolut bästa med den här stunden, förutom frisk luft,egen tid å gott samvete; jag kan lyssna på hela P3dokumentärerna i luuugn å ro!!! idag vart det Alexandra-mannen.... härom dagen Knutbyhändelserna och ännu nån dag tillbaka vart det den om Hans Scheike. Love them!!! Tips på bra tidsfördriv,annat än musik. Nästa kan ev bli om Palmemordet.. lite allmänbildning ;) Nu en dusch iaf!


Kommentarer
Postat av: Mami

Fattar vinken! Annars kan du få lyssna på mig, när jag berättar om hur vi levde på rötter och fick sy våra egna kläder av säckväv, då jag var ung.... men för all del ,gumman. Du är värd lite gentid. Kram.<3

2012-05-08 @ 23:13:06
Postat av: Sandy

Du e så flink min vän ;) Nån dag kanske vi kan gå/springa tillsammans? Lite skitsnack och motion på samma gång :) puuuss

2012-05-10 @ 23:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0