lycka!

Har varit minst sagt dött här ett tag nu!
Har inte orkat skrive, el haft tid för den delen.. Men nuså :)

Kom hem igår kväll från en fantastiskt underbar weekend i Kungsbacka hos fina Lina.
Fina tjocka Lina ;) Åååh en så vacker liten tjockis du är! ♥
Minns inte senast jag kände sånt lugn i kroppen? Å då tänkte jag flera ggr på hur stressad jag ändå var, men det gick inte att jämföra med stressen jag känner HÄR hemma dagligen.. Jag vart konstigt nog stressad av tanken på att jag inte skulle stressa därnere. Sjukt!
Det var så jävla underbart att få dom här 3 dagarna av vuxentid, tjejgrejer, shopping och MYS! Herregud vad min kropp skrikit efter det! Detta var den absolut bästa medicinen jag kunnat få, hoppas bara den här känslan stannar kvar läääänge nu!!! :)
Vi började med en subwaymacka i Kungsbacka direkt när vi kom fram, sen drog vi iväg mot Ullared och några timmars shopping.. Alltså, det var min första gång... I'm hooked!!!!! Herregud vad ljuvligt det var! Allt var ju snorbilligt, och inte alls så b som jag fått för mej av nån anledning?! Dom hade ju ALLT! Jag kände mej som ett barn i en godisaffär.. kombinerat med leksaker... UNDERBART!! :D:D:D:D
De vart en massa saker jag aldrig hade unnat mej här hemma, bl.a en ny plattång, jacka, leggings och det som jag sannerligen ALDRIG unnar mej.. hela 2 parfymer :) Och massa mer... och en hel del till Yris♥

Vi kom hem strax efter 20 till Lina, laddade med thaimat & sushi, mmmm...
Lördagen vart det en tur till Freeport & Kungsmässan, loveli idag igen! :) En tokmysig låååång (och farligt efterlängtad!) pastalunch, och på kvällen -givetvis- mellon tillsammans med laxmiddag.
Söndagen blev ju automatiskt mer el mindre en ända lång väntan på att passa tåget, men vi hann med en något otippad tripp till Linas boyfriends moster för att ta oss en hajk i skogen för att slutligen få titta på små babylamm :P Haha, vi måste sett ut som 3 typiska stadsråttor där vi vandrade i gegga & fårskit i tygskor, skinnjackor och solbrillor :P Haha!
Väl hemma igen möttes jag av min fina Chrilledarling som hade fixat ett bad åt mej med tända ljus å allt, och på sidan hade han kirrat ett stort vinglas med min favvodricka Pucko & några chokladbollar :P Äre inte kärlek så säg!!! ♥
Borta bra! Men hemma....... minst lika bra ;)


Tack älskade Chrille för att du unnade mej detta! Älskar dej till nästa galax å tillbaka ;) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





Kommentarer
Postat av: Rikke84

UNDERBART!

2012-03-12 @ 11:26:00
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Cicci

Haha, nää det är inte ofta det händer. Fast man kan ju önska det, för ibland är hon ju såå trött efter dagis och en riktig pain in the ass :p haha...



Jo jag tycker fröknarna är helt okej där, visst finns det väl nån man inte tycker om riktigt. Men däremot tycker jag att Viktoria är jätte bra och Tindra gillar verkligen henne :)

2012-03-12 @ 13:31:37
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Va härligt att läsa att du fått några härliga dagar att njuta!

2012-03-12 @ 17:07:04
Postat av: Elin

Vilken kille den där Chrille!

2012-03-14 @ 08:44:01
Postat av: Kattis

Förstår du nu varför man åker tillbaka år efter år? ;) jag ska börja åka vår och höst, presenter på våren och julklappar på hösten. och lätt värt att det kostar lite att åka dit eftersom man får efterlängtar EGENTID! ;D

2012-03-19 @ 19:22:58
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0