trööött


Sitter på jobbet å surfar järnet, kollat en massa webbutiker men eftersom lönespecen vägrade komma idag så håller jag mej... vore skönt å veta hur mycke man kan spendera innan jag går helt bananas :P Men de e svårt!!! De finns ju hur mycke som helst som skriker efter mej! Skor, jackor, armband, parfymer.. gaaaah!
Dock försöker jag intala mej själv att de e roligare att få känna på å prova grejerna innan man slår till.. visst är det väl så??  ;)

Imorgon skaja sova hela dan, fifan vad ja längtar!
Sugen på sushi nu också, känns som det mest hopplösa fallet ever att försöka få tag i det NU :P
Mmm.. laxsushi.. å loka! De e bästa kombon!

På söndag har visst Chrille bjudit folk hem till oss på våffelmiddag, så då får ja inte sova riktit lika länge som jag önskar.. meeen, jag kanske överlever ändå.. lite småsurt bara!

Nä, usch vad oväsentliga grejer jag skriver, jag ska ta å göra nå vettigt istället å ta mej lite vatten!
Sov gott alla.. jag e sjukt avis! :P


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej, nä hon går på Tallbackens förskola tills vidare, väntar på plats på vapelskogens :)

2012-03-24 @ 11:49:41
URL: http://madele.devote.se
Postat av: Johanna

Sv: Men tack vad gullig du är, men så fin var väl inte bilden? Haha :D



Ja jag ska gå. Jag är taggad som fan. Dessutom har jag lite press att gå ner lite i vikt tills dess! ;)

Vad trist att du inte gick. Du var säkert jättevacker med magen, bara i dina ögon du var fet. :(

Henke gick ju inte heller och ångrar sig nu.. för mig finns ingen tvekan om att jag inte skulle gå. :D

2012-03-24 @ 22:37:36
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv igen: Nää jag vet inte vart han som ringde kommer ifrån. Kom bara på att det finns en pedofil här i närheten där vi bor när jag ändå skrev om snuskiga gubbar. Hemskt... ibland slår tanken mig att han kanske smyger runt vid dagis när barnen är ute och så.. får ryysningar.. hua...

Kram på dig! :)

2012-03-24 @ 22:41:36
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0