LAX



lax är ärligt talat nog det godaste jag vet i matväg?!
ja, om man bortser från pizza då, men det blir man ju faktiskt less på till slut.
det blir man inte på lax!!!
lax funkar jämt, det är så jävla gott!
jag tror grillat är bäst..... eller förresten, lax i ugn me citronpeppar.. gaaah
jag skulle kunna leva på lax i all oändlighet.
jag vet, man säger såna saker ibland men jag MENAR det verkligen!
skulle jag bli tilldelad en lax varje dag så skulle jag va så jävla nöjd så!
jag skulle laga lax å pressad potatis, laxpasta, laxsallad, grilla den..
jag skulle kunna sitta å titta på den i timmar å bara tänka "mmm.. snart skaja äta dej"


fan fan fan att jag inte kan få tag i det precis NU!!!!!!!!!!!!!!!!













****************
update

jag har gjort nåt hemskt!
jag har snott lax av min lillasyster!

jag har verkligen sjunkit lågt nu..
nu skäms jag såklart :(
Im hooked on salmon.... det är pinsamt :(
jag ska självklart fixa ny åt henne, jag är ingen 100%ig tjuv, bara nästan :(
hon har kvar också, vill ja bara tillägga, jag tog inte allt av henne.
fanfanfan...
måste de va så syndigt jävla gott?!?!?!?
jag lovar, när man får det här laxsuget så finns det inte en chokladkaka i världen som kan rädda en

förlåt..










Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, du är så rolig :D Om du tänker köpa dit mer lax så är det väl inte hela världen? Om hon inte skulle ha den laxen när hon vaknar såklart ;)



Lax är rökt. I alla former men just nu ligger nog varmrökt och kallrökt längst upp. Rökt mat smakar mumma!! :D

2012-03-26 @ 21:22:14
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: mli

Instämmer! Lax i alla former förutom gravad är mumma! :)

2012-03-27 @ 00:07:09
URL: http://mlish.se
Postat av: Mami

Håller med till 100%. Lax är ALLTID lika gott! men choklad är också gottit ju. Kan inte välja bort något av de, så man kanske kan laga lax med chokladsås,haha.

2012-03-28 @ 11:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0