flyt?





Idag har jag jobbat, hela dan ända till halv 7.
Vi var på Birsta, och det var toppenhärligt! Älskade sis var på superhumör och skrattade sådär härligt å busigt på riktigt när vi skämtade å hade oss. Gud vad underbart det är att jobba som jag gör såna här dagar!!! ♥
Hon fyndade massa fint, och pricken över i:t var att vi fick åka med snygg-Ove dit haha ;)

Hade tänkt att jag å C skulle se på film ikväll, men de vart aldrig eftersom den "rätta" filmen inte fanns å hyra via tvn.. så jävla lata är vi! :P Istället sitter vi här i soffan å lodar med varsin dator :P I-land....................
Tydligen kunde man deklarera redan idag så nu är det fixat, sååå skönt! Jag som nojat järnet för att åka på restskatt eftersom jag har NOLL koll what so ever och förra året höll ja ju på med graviditetspenningar och föräldrapenningar hit å dit.. (usch för sånt där!!!!) MEEEEN, det gick bra! Jag slapp betala, det såg superbra ut till å med :) Så nu får jag unna mej en till runda på Ullared i sommar när vi ska ner på konserten, LOVELI!!!!! :)

Och apropå nåt helt annat, var ju till doktorn för 2 veckor sen o gjorde lite tester och förra veckan fick jag svaren; nada. Proverna visade inte på nåt avvikande. Såååå frustrerande! Istället för att bli lugn & nöjd över det svaret blir jag nästan galen, NÅT i kroppen är ju FEL, jag vet det!?!!?! Fanfanfan, vad ska man göra för å få lite sjukdom på papper här i världen?!??!?  Nä, skämt å sido, men jag vart faktiskt bara irriterad på det där jävla brevet när det kom. Men nu skaja iaf åka på hälsokostbutiken å bunkra upp med diverse piller för hår, hud, naglar, ork, skärpa, fokus, syn, detox, energi.... ja, rubbet! Och eftersom jag planerar att verkligen börja GÅ mycket o ofta, så kommer det där behövas! Åtminstone där i början. Sen kommer väl kroppen igång liksom av sej själv.. Gjorde ett test nyss på nätet där man angav sin vikt längd och målvikt och lite sånt, och sen fick man veta dels bmi såklart men också hur många veckor det skulle ta cirka att nå sin målvikt. Jag fick mellan 10 och 26 veckor! Alltså, fatta, TJUGOSEX veckor! Det är långt in på hösten!!? Nog fan skaja klara detta tills dess?? Bara solen kommer, och mina snart införskaffade piller, sen så! :)
Mamma har ju vare toppenduktig nu sen nyår å jag är verkligen imponerad, kan hon klara det så kan jag med!!! Det syns verkligen på henne att hon gått ner, och det har bara gått 11 veckor! Heja heja! ♥
I lördags skrev jag ett kontrakt med mej själv att jag härmed slutar med allt godis, kakor, fikabröd, chips, ja, ALLA gosaker what so ever. Eftersom man inte ska ta i för mycket på en gång så skrev jag delmål:
1. att klara detta fram till den 1 juni
2. att fortsätta med detta + börja gå raska prommisar minst 5 dar i veckan.
3. att nå min målvikt i augusti.

Självklart skaja försöka gå så ofta som möjligt redan nu, MEN jag ska inte hetsa mej själv så jag blir vrång ;)
Var sak tar sin tid!

Wish me luck!!!!!!!!!









Kommentarer
Postat av: Michis

Jo jag såg det att du har fullproppat hela din nästa vecka, men min e lika fullproppad den, bara ledig en enda dag. Mjo hon växer å hon gror och hon blir tjurigare å tjurigare. Hon älskar jackan hon ärvde av Siddan :) <<<<<Jag måste få träffa din son snart ju... ja skulle ju snosa bebis men nu är han ju stor grabb, jättestor grabb :(

Å söta Siddan, hur lyckas du göra så snygga ungar? Fast de e väl inte så konstigt när mammsen å pappsen deras e apsnygga me :)

åh ja snosade på din systra i morse, hon luktar alltid så gott å hon va en riktig kramis tjej i morse, ja ville inte gå där ifrån :) Underbara familj :)

2012-03-23 @ 20:36:44
URL: http://michaelamahler.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jobbar du åt din syster??



Vad var det för sida där du fick veta hur lång tid det skulle ta? Vill också veta :D

2012-03-23 @ 22:25:42
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Mami

Tack stumpan! Kul att höra att det syns lite i af. Men nu har det stått helt stilla så länge att jag snart ger upp "allt det goda i livet" haha. Ta med mig på dina prommisar, tack. Jag kommer ju aldrig iväg själv, då det känns så tråkigt att gå själv...

Kram min älskade "doter".

2012-03-28 @ 11:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0