@ work


Sitter på jobbet nu å gör min andra natt av 3.
Kom inte i säng förrän 12 idag, men hade turen att få lgh för mej själv ända till strax före 20 så jag låg mellan 12 å 19.. Dock har jag av nån anledning inte alls sovit sådär gott å tungt idag som jag brukar efter en vaken natt, vaknade flera ggr å låg å vände å vred mej. Suck..
Nu känns det iaf rätt ok, var svårstartad men nuså! Har iofs slut på godiset så kanske blir ja seg igen när kicken börjar försvinna.. ;P
(på lördagar är de väl ok å mula?)

Har haft några jobbiga dagar nu, mer än vanligt.
Vill inte gå in på exakt vad det gäller här, men jag tror jag överlever.
Med kärlek kommer man långt! ♥

Jag har insett att jag måste ta tag i vissa saker, men det tar emot.. Men jag vet att jag måste å att jag kommer må bättre av det. Förändringar är förbannat jobbiga, men nödvändiga.....
Jag kom av nån anledning in på en persons sida på fb som jag ser upp till väldigt mycket, och nu har jag varit så dum/smart/modig/driftig.. att jag mailade henne och förklarade min situation och bad om tips å råd.
Jag hoppas verkligen hon svarar.........


Bjuder på en gaaammal bild på Vincent, herregud vad han förändrats! Men på den här tycker jag ändå han är någe sånär igenkännbar.. :)

(klickbar)


Jag längtar efter sommaren nu. På riktit!
Den riktiga, varma, svettiga sommaren.
I år ska jag fan i mej inte klaga på att de e för varmt, inte heller på att jag inte kan röra mej eller på att jag har sååå ont. Det känns bra!
Det jag behöver nu är energi, ork och motivation...

Jag måste skärpa mej med så himla mycket!
Godiset har jag varit rätt duktig med att låta bli, faktiskt, men ibland får man återfall liksom..
Likaså prommisarna, jag kom igång så bra men så hände det saker som gjorde att jag kom av mig å sen var det svårt att komma igen. Hitta orken, och TIDEN.
Har gått några ggr med Vincent i vagnen, men de e inte samma sak. De e mysigt, men jag känner att det går som bäst när jag slipper dra på vagnen å bara kan fokusera på att gå. gå gå gåååå. Fort!
Dock verkar min gps lite småefter, vet inte om den är lat eller vad det nu är men för nån vecka sen när jag å Elin var ute t.ex så visade den att min runda var inte mindre än en halv kilometer kortare än hennes! Fast vi gått breve varann hela tiden! Orättvist tycker jag :P
Men men, som sagt, huvudsaken är ju ATT man kommer iväg, faktiskt.
Vi ska testa på att jogga framöver också, E å jag.. får la se hur det kommer gå.. Jogging har då aldrig vare nåt för mej! Men man förändras ju.. så också jag.. förhoppningsvis.. ;)


Nu är det mindre än en månad till Götet å Madonna, det kommer bli så kul!
Jag är stressad över barnvakt dock, och då menar jag inte att anklaga el pressa nån (mamma, jag menar mest dej!) men det vore liksom skönt att veta till 100% ATT det är löst.
Kommer inte att kunna stanna så länge som jag velat, tyvärr, men de e ju så när man väljer att skaffa barn. Jag är verkligen glad ATT vi kommer iväg över huvud taget!
C kommer få stanna nån dag längre dock, han har ju sina 2 bästisar därnere ;P (barnsligt de lät!)
Jag håller tummarna att jag hinner med en snabbis(.....) till Ullared, en date med Linn som jag inte träffat sedan jag var 14 nånting, och självklart fina höggravida Lina ♥


Nä, nu vet jag inte vad jag ska skriva mera.
Ska kolla lillasyster och därefter kolla lite skvaller..

Hoppas ni alla sover gott nu!!!
Jag är grisigt avis.. :P





Kommentarer
Postat av: Michis

Vet du hur söt du är :)Jag hoppas verkligen ni kommer få det kanon där nere (även fast ni valt å gå se den dära) :) Vi får försöka boka in en dejt nu snart :) Miss u. Puss puss

2012-06-12 @ 09:25:25
URL: http://michaelamahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0