hemma efter dagislämning å ett varv runt s...

mms_img142903486 (MMS)

hemma efter dagislämning å ett varv runt sidsjön. ett varv känns näst intill värdelöst, men ett varv ÄR ju faktiskt bättre än inget...försöker jag intala mig iaf! ;) nu blir det kaffe för mig å lunch för prins Vince ♥ sen ska jag duscha tänkte jag, om han den lilla somnar vill säga.. å sen måste jag tyvärr på Maxi... å ringa sjukv.rådg. och hämta yris.. imorgon jobb, lördag jobb.. å på söndag kommer mamma pappa å brorsan hem från miami! Gissa om katten längtar då!?! ;D hon är så deppig en katt nånsin kan bli! Igår fick hon ank&lamm-mousse till lunch för att muntras upp lite, men hon bara tugga lite sorgset å lommade ner igen :( stackars lilla kisse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0