Dagen före D-day..




Imorgon fyller älskade Sidney 5 år!
Kan verkligen inte fatta att hon är så gammal!?! Samtidigt känns tiden INNAN hon fanns så sjuuukt långt borta! VAD gjorde man då liksom? VAD fördrev man tiden med? ;)

Var på Maxi förut allihopa å handlade lite inför morgondagen, korv å bröd å sånt.
Å tårtorna, såklart!
Lite trist i år med ica-tårtor kanske, men vafan, huvudsaken är ju att HON blir nöjd å de är hon!
Å säga vad man vill, dom må va mainstream, lite billigare, jaja, MEN dom är sjuuukt jävla goda för det!!! ;)
Tog choklad & jordgubbsmoussetårta, å en vanlig chokladmoussetårta. MUMS... kul att man ska försöka klämma på sig sina gamla shorts på onsdag.. de kommer definitivt bli ett svettigt projekt!!! :P


I måndags hade jag tid på VC iaf, apropå nå annat.
När jag var till min "rådgivare"  (låter bättre så än psykolog..) på sjukhuset förrförra veckan så fick jag order om att ringa på direkten å fixa en tid på VC med en doktor.
Så nu har jag alltså vare där, tage blodprov (som såklart inte visade nåt) men jag har däremot fått tabletter som ska göra mig lugnare.
Har nu ätit dom i 6 dar, å kanske att dom hjälpt mig litegranna på dagarna men inte i närheten av såsom jag hade önskat. Däremot sov jag som en klubbad dom första 2 nätterna å vaknade inte en enda gång av Vincents bök & stök. Minns inte senast de hände?! 
Så på så sätt var det ju bra. Men eftersom jag vaknat nu resterande nätter så kanske de helt enkelt var så att V sov lugnt dom där 2 första nätterna..? Äeh, jag vet inte men jag hoppas verkligen dom funkar bättre å bättre ju mer jag använder dom. 
Hon på sjukhuset är verkligen helt underbar, jag kan faktiskt prata om allt med henne. Så de känns skönt å ha några tider inbokade nu framöver.

Nu har jag uppdaterat, vare väldigt privat och samtidigt rapporterat litegrann om vad som händer i mitt liv.
Bra där av mej :)


Om 2 veckor ska mamma förresten hämta hem en gudomligt söt liten mittelspitz-valp som då är 8 veckor.
Personligen tycker jag det var den ultimata 50årspresenten, eftersom det gynnar hälsan framförallt, och samtidigt ger glädje i vardagen. Pappa KOMMER smälta, vad han än säger nu! ;) 
Mamma, jag har funderat på namn förresten; tycker Hanna vore skitgulligt på henne! Chrille föreslog Kitty :P 


ganska exakt såhär ser hon ut! så jävla söt!!! 





Nu ska jag sätta mej med C å S i soffan å kolla klart på Bilar 2, sen när S slocknat ska vi stäääääda... fyfan..




Trevlig lördag alla!!!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Önskar också att jag hittade en bra kontakt att prata med. Hur har du gått till väga för att få den här kontakten?

2012-07-06 @ 22:45:20
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0