shopping

Stövlar, galonställ, softshelljacka, vindbyxor, skor, 2 lekbyxor & 5 tröjor och ryggsäck till Prins Vince, allt för ca 1000:-
Jag tycker jag gjort bra ifrån mej där! ;)
Nu ska jag bara beställa en namnmössa å köpa ett par galonvantar till honom så är han redo för dagisstarten!
I ♥ REA!


Köpte springskor till Siddis idag, och mina drömmars klänning (haha, säger så om alla plagg, Chrille blir galen!) och en jättefin jacka för 800:-
Nu måste jag bara ha ett par skor å sen ska jag inte shoppa nåt till mej själv för resten av året!!!!
Sådeså.

Jag hittade PRECIS såna converse som jag ville ha idag på Stadiums rea, rätt färg å modell å allt, för 250:-, men så var det SJÄLVKLART strl 33!!! Jag va tvungen å prova dom, alla vet ju att converse är stora i storleken.. å faktum är att jag fick på mej dom, men herrejävlar vad ont de gjorde!!! Så hade de vare 34or hade de kanske gått.. tråkigt! :P

Jaja, nu skaja hoppa in i duschen å sen blire True Blood å Kalaha me Chrilledarling ;)

På fredag blir Lina mamma! Jag bara känner det!!! ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0