trött trött trött



Jag är så himla trött & seg i kroppen, de e inge kul alls :(
Eftersom Vincent är den mest sällskapssjuka bebisen i hela världen skulle jag tro så har man inte haft det lätt att få en lugn stund nu på "ledigheten"... :P
MEN, nu är Chrilleboy pappaledig i 2 månader med V och jag ska jobba mina 92% så det blir spännande......
Jag har än så länge jobbat 2 pass, å det har gått helt ok men det är väldigt ovant å jag e livrädd å glömma saker & missa viktiga ändringar å sånt som gjorts.. men de tar sej väl hopas jag.. :)

Jag har tänkt några ggr den här veckan att jag ska blogga om det å det, men nu när jag äntligen hade några minuter å faktiskt göra det på så står det stilla i huvudet! Som det gör mest hela tiden förvisso, men det ordnar sej väl det med... tids nog, hoppas jag..

Nä nu vaknade Vince så jag ska väl kramas lite med honom innan han känner sej som Mr Lonley deluxe... :/


Trevlig söndag alla!!! :)



Kommentarer
Postat av: Momma

Haha, ja Vince är verkligen sällskapssjuk, den lilla godingen,haha. Två månader går fort, och jag tror att det kommer gå som smort detta! Å Lindis tycker nog det är skönt att ha syrran som "bollplank" nu ett tag,haha. Å äre nå2t du "funfrar" över så finns det ju folk att fråga. :-D Love you 2 to death! ( ja osså lille 17-bastingen förståss, hehe.

2012-02-09 @ 00:16:02
Postat av: Kattis

har du börjat jobba redan!? why? att vara hemma är ju det bästa som finns! :) o jag grämer mig för att börja jobba i maj..

2012-02-22 @ 11:21:27
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0