nyss hemkommen från jobbet, tröööött! Sov ...

love_c_27 (MMS)

nyss hemkommen från jobbet, tröööött! Sov skitdåligt inatt så jag hoppas verkligen jag får ta igen lite sömn nu istället... Har fortfarande inte fattat att jag ska se madonna, längtar som en tok! :))) i fredags var jag ledig å då passade jag på att göra nåt helt galet... Nåt som jag verkligen avskyr från botten av mitt hjärta.. Det var obehagligt, ångestframkallande och fullkomligt vidrigt... MEN jag gjorde det och jag klarade det! Jag tog med mig yris och åkte på himlabadet!!!!! Att ha bikini är bland det absolut VÄRSTA jag vet, jag mår verkligen dåligt när jag måste, och badhus har jag alltid hatat, så detta är nåt helt fantastiskt stort för mig! Jag kommer göra det igen, för HENNES skull, men inte på ett bra tag.. Usch... Men trots att jag verkligen hade ångest, ont i magen och hjärtklappning så känns det underbart för samvetet att jag gjorde det för SIDNEY! Jag är alldeles för dålig på att göra såna uppoffringar... :( kanske nån gång i framtiden att det kan gå att göra en sån här grej utan ångest, det vore underbart..


Kommentarer
Postat av: Rikke84

Näe usch vad jobbigt... jag gör de ALDRIG heller utan sitter på kanten så får isa bada. Jag hatar att ens duscha efterråt.Usch!

Jag har suttit och googlad på baddräckt till sommaren. oftast har jag alltid långa short och bikini när jag är i vattnet, på land har jag linne:)

Jag förstår dig verkligen!

De är SKIT jobbigt.

Och de spelar såklart INGEN som helst roll hur mycket någon säger att man är fin som man är... de bara gåååår inte att slappna av... man liksom smyger sig fram för att man inte ska dallra så mycket... näe de är hemskt!Just därför avskyr jag stranden och alla string silli brudar med perfekta höfter,ben,mage,tuttar,armar,hår ja allt... själv sitter man halvsminkad med maskara och svart under ögonen fullt påklädd och gömmer sig bakom en handduk...



Men du gjorde de jävulst bra iaf!

Go go gooo!

2012-02-21 @ 13:23:50
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Johanna

Duktiga du!! Stor eloge till dig som fixade det.

Jag får också ångest över att visa mig, men det har jag både i bikini som fullt påklädd plus att det är så roligt att leka på himlabadet så det är värt de ;)

2012-02-23 @ 18:24:02
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0