just nu är jag så jävla glaaaaad! kan inte...

screenshot_2012- (MMS)

just nu är jag så jävla glaaaaad! kan inte fatta att jag ska få se madonna på riktigt, live, i år, med min riddare till pojkvän :D jag är så sjukt jävla taggad! de finns 3 grupper/artister jag velat sett mer än några andra här på jorden,och de är scorpions <3 michael jackson och madonna, och när m.j dog så gav jag mig fan på att jag inte skulle missa madonna om chansen kom.. de grämer mig nå fruktansvärt att jag aldrig fick uppleva m.j live.. :( de spelar ingen roll att jag inte lyssnar speciellt intensivt o ofta på dom, dom har alla 3 sina platser i mitt hjärta. always has, always will have! Och seriöst, som till å med chrille sa, säga vad man vill om m.j och madonna men artister i den skalan kommer vi knappast att få uppleva nånsin igen. Dom är giganter, världskända, ALLA har en åsikt om dom, musikaliska genier.. My god... Jag kan inte smälta det! Jag ska få se henne på riktigt *hoppa jämfota av lycka* wohooooooooooo :) :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0