25 februari



Idag är ingen vanlig dag!
Det är min å Chrilledarlings 7 årsdaaaag :)



Från djupet av mitt hjärta vill jag säga,
tack för att jag får dela mitt liv med dej, Christian!

Tänk att jag hittade min drömprins vid 19 års ålder, han som jag skulle dela mitt liv med.
Han som skulle göra mej lycklig, skratta med mej, hålla om mej, gråta med mej, beskydda mej.
Han som alltid finns där, som jag alltid kan lita på.

Jag kan inte beskriva känslan av trygghet, aldrig har jag tvivlat på din kärlek!
Ups and downs har alla par, men som en klok underbar människa sa en gång;
så länge man inte slutar älska varandra samtidigt så ordnar dej sej.
När en av oss inte orkar ge så mycket, inte orkar älska, så ger inte den andre upp utan älskar för oss båda.

Jag älskar dig för den du är!
Jag älskar dej för allt du gett mig!
Jag älskar dej för allt du gör för mig!



Jag kommer aldrig glömma våra nätter fyllda av yatzy, vänd10a och Oz när vi precis träffats..
Jag kommer aldrig glömma dagen du sa att du älskade mej för första gången.. den 25e mars.. ♥
Jag glömmer aldrig att du tog mig till mina drömmars konsert.. scorpions i Hannover! LYCKA!
Jag kommer aldrig glömma alla våra bussturer ;)
Glömmer aldrig hur du tagit dej tid att läsa på om min systers sjukdom inför ditt första besök hemma hos mej.. underbara du!
Glömmer aldrig midsommar -05 i elins stuga... eller roskilde... hur underbar du var och stöttade mej när jag som ett brev på posten åkte på urinvägsinfektion sista dagen inför världens längsta hemresa..
Jag glömmer aldrig fjärilarna i magen när vi skulle ses över vår första fika.. på Tinells... jag var så nervös! Å lycklig...

Jag glömmer heller aldrig hur fruktansvärt dåligt jag mådde när vi hade våra problem..
aldrig någonsin vill jag känna så igen!!!!!!!
Du är mitt liv, min prins!
Jag älskar dej av hela mitt hjärta!
Du gör mej hel.

Med dej vågar jag gråta, fråga, fundera.. vara ful! Så jävla ful... :P
Du är helt fantastisk..
Så länge jag får vara din är jag den lyckligaste tjejen på jorden.


Tack






Kommentarer
Postat av: Crixan

Jätte grattis på ERAN dag!! :P

2012-02-25 @ 06:32:54
URL: http://bustjejan.wordpress.com/
Postat av: Michis

Åhh... Det är ju så att man blir nykär nöt man läser det du skrivet. Så oerhört fint :)

2012-02-25 @ 08:00:37
URL: http://michaelamahler.blogg.se/
Postat av: Mami

Åh vad fint skrivet! Ja vi är mycket nöjda med ditt val,hihi. Bättre kille kunde du inte ha hittat. Ni hör ihop och finns för alltid i våra hjärtan. Älskar er 4. Världens finaste familj! <3 Love

2012-02-25 @ 11:34:16
Postat av: Chrille

Hey you!

Här sitter man nu med en tår i ögat, en glädjetår, du har summerat det så fint. Du är underbar och så vacker, jag älskar dig med hela mitt hjärta och 7år känns ofattbart, det känns som igår vi träffades på S5.



Du är fortfarande "för snäll för mig"! ;)



Så det är jag som ska tacka...



"I'm in love 100 times..."



2012-02-25 @ 19:38:37
URL: http://marinaevelina.blogg.se/
Postat av: Michis

Hur kan jag inte tänka så om dig gumman? Tror inte det finns någon som kan säga ett ont ord om dig. :) Du är verkligen en kanon tjej och hur mysig som helst :) Verkar vara ett drag inom familjen :)

Just ja att du inte kunde kommentera inlägget hade inte med datorn eller dina oskills (som du tror du har framför datorn) med att göra, man kan bara inte kommentera app inlägg. å ja kör ju mest såna :)

Puss å kram på dig sötnos å säg till om det är nått, bara vill prata eller om du vill ha lite push eller hjälp.

2012-03-03 @ 20:34:48
URL: http://michaelamahler.blogg.se/
Postat av: Lina

Men Gud nu grinade jag ihjäl mig!!!!!!<3 Ni är FANTASTISKA!!

2012-03-12 @ 14:38:33
URL: http://luucia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0