yes yes yeeeees!


Nu är jag sååå nöjd!
Jag kommer under detta år fått se 3 av mina absoluta favvisar live, lyckan är enoooorm! :)

Först Madge som vi såg i juli, det var stort....
sen nu snart Gaga med bästa kusin Sändra, och sist... men INTE minst...
mina gudar.. mina snyggingar... mina tyska hjältar!
SCORPIONS!!!!!

Jag kan  faktiskt inte förstå det förrän jag sitter där dagen efter å inser fakta.. aldrig mer kommer nåt år innehålla sån highscore i konsertväg! ;)
Jag kommer DÖ, på riktit, om jag inte står längst fram på Scorpions. Så alltså, planen blir: många öl, höga klackar och VASSA ARMBÅGAR!
Jag har inte löst vem jag ska gå med än, ev lillebroren men de är lite synd att han bara e 17 å inte får dricka nå öl med mej så vart ska han värma upp då liksom? :( Jag är iofs villig att åka ner nykter helt ensammen om de krisar, jag bara SKA se dom no matter what.
Det är med en blandning av lycka å sorg jag ser fram emot detta..
Det blir ju deras absolut sista Sverigekonsert :( :( :(
Jag har liksom älskat dom villkorslöst sedan jag minns inte när?!? Jag har avundats pappa som har haft ålderns förutsättningar att kunna fått uppleva dom under deras storhetstid.. Det grämer mej att jag inte är 60talist! :P
Har iaf hunnit sett dom några ggr, å det kommer jag för alltid glädjas över! På hemmet, när jag sitter där i min gungstol, då skaja lyssna på "remember the good times" å minnas första gången på sweden rock med Baby.... det var magiskt!!! Å 2005 när min underbara Chrille gav mej bästa födelsedagspresenten ever!!?!! Scorpions i deras hemstad, Hannover! Å sedan Sthlm några månader senare... ååååh!

Var nervös att det inte skulle bli nå mera.. men nu har jag en biljett!
För sista gången......
Den 8/12 smällere! ♥



kärlek!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken lycka! :)

2012-08-18 @ 09:44:01
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0