varning! ett rosa inlägg....


De märks att jag jobbar natt... hej uppdateringar!

Jag sitter här å tänker på hur otroligt tjejig jag är..
Jag är LÖJLIGT tjejig!
Jag brydde mej inte nämnvärt i rosa innan jag vart mamma, men när jag fick en dotter så hände nåt..
Jag vart GALEN i rosa!
Inte bara på Siddis, utan jämt, överallt!
Jag tvivlar inte en sekund på att jag till väldigt stor del format henne att också bli såhär himla tjejig.. det grämer mej lite, för även om jag nästintill kurrar när jag får gå lös med allt det rosa så hade jag väldigt gärna sett att hon var lite mer pojkflicka.... Men jag tror man kan vara både och!  Jag uppmuntrar henne verkligen till att börja med t.ex fotboll, karate el motorcross, å klättra, kuta runt å bli lite skitig... Men hon är bara för bedårande när hon drar på sig prinsessklänningen å tiaran! :)
Min lilla sessa!
Barbie har jag alltid varit sjukt fascinerad av. Jag har aldrig önskat att jag såg ut som henne eller nåt sånt, utan bara älskat att få klä av å på och mixa & matcha! Jag vet att det är sjukt hur dockorna ser ut, formmässigt, helt SJUKT, men de kan inte hjälpas att jag tycker dom är sååå fina!
Jag är definitivt gladare än Sidney på Toys'r Us när jag får stå å glo på Barbieavdelningen i godan ro! :P
Nu har det kommit några dockor som kallas Monster High, å dom är jag HELT kär i!
Dom är lite "läskiga" med blod, huggtänder å ärr, men såååå fina!
Tack å lov verkar Siddis hålla med där! Hon gillar dom också, yes yes.. ;)
Hon är speciellt fast i Draculaura, som är Draculas dotter ;)
Själv kan jag inte välja.. alla är ascoola å jag vill ha allihopa!!! Men jag vet inte vad jag skulle göra med dom egentligen, för det är ju knappast så att jag kommer sitta att leka med å styla dom :P
Såg precis nu på Tradera att det har kommit fler MH-dockor
som jag missat, prinsessor!!!! :D
Snövit! Askungen!!
Jag kommer bli tvungen å slå till ifall det kommer en lilla sjöjungfrun...
Ariel har alltid varit min favvis ;)





alltså, visst ÄR dom coola!!?! :)





Imorgon kommer jag säkert skämmas över det här erkännandet...
men nu är det gjort!
Ja, jag är en dock-o-holic! :P

Skönt å ha det sagt.










Kommentarer
Postat av: Crixan

fniss

erkänner att du långt ifrån är ensam!

hade funderingar (senaste i måndags) på om man kunde borra ett litet hål i foten och göra ställningar till dem, eller göra en låda med en glassida och bosätta dem så.

Vem vet, när tösa er har egna barn så kanske de dockor som finns nu är samlarobjekt? eller när hennes barnbarn är i åldern :)

2012-08-11 @ 06:29:55
URL: http://bustjejan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0