malove



Ibland bara älskar man sin pojkvän sådär oförskämt mycket att man vill skrika ut det för hela världen å tatuera in det i pannan. Ta ett lån å köpa hans drömmars bil. Kedja fast sig i hans byxor å mer el mindre sitta ihop.
Krypa innanför hans skinn.
Seriöst, ibland saknar jag honom när vi sitter brevid varandra i soffan!

Ibland får man dock svackor å är rent hatisk mot honom, el åtminstone mot det han gör.
Hans val. Hans kläder. Hans prioriteringar. Hans arbetstider. Hans skratt.
ALLT. Det blir bara så förannat irriterande allting!
Men inte nu...

Just nu, idag, precis nu, sitter jag här ensam i soffan å väntar på att han ska komma hem så jag får krama om honom å vara sådär äckligt nära. Jag är såååå galet kär i honom!!!
Han gör mig så glad, så lycklig. Bara genom att finnas till, å vara min.

Jag älskar dig, älskling





Kommentarer
Postat av: Mami

Supergilla! <3<3

2012-08-14 @ 09:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0