Livet. På jobbet. I ett i-land!!! Usch.. ...

mms_img120094273 (MMS)

Livet. På jobbet. I ett i-land!!! Usch.. finns typ ingen gång jag kan svulla så intensivt å vidrigt som en vaken natt på jobbet! Stackars oss i Sverige... de här vore inget problem för mig om jag hade bott i typ Botswana el Nigeria!!! Tack vare mina föräldrar, mina bleka icke krullhåriga helsvenska föräldrar, sitter jag nu här ännu en natt å äter godis å kollar på filmer på TV (gamla filmer! som jag redan sett!!!) å tänker på hur gött det hade varit å va size zero å aldrig behövt sucka över tv-tablån för 638643654e gången.... Stackars mig!!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh berätta allt som stod om Robert & Kirsten! ;)

2012-08-25 @ 19:19:05
URL: http://jordi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0