kokar.................


Tänk att den uuuunderbara lilla odågan från inlägget nedanför kan få mig att koka så fruktansvärt!!!!
Så fort han inte får som han vill, dvs komma upp, gräva i lådor han eg ska låta bli eller hänga med armarna ner i toan  å grisa etc etc så blir han helt obstinat å skriker som en dåre tills han inte får nån luft. Det är helt sjukt..
Å när man dansar efter hans pipa, efter en lång stund ska tilläggas, så är det som å trycka på en knapp! Tvärttyst, å skiner som en sol! På en halv mikrosekund!!!! Alltså, han måste ju fejka hysterin om han SÅ lätt kan stänga av den?! Jag blir galen...............
Ibland känns det som om det ska börja rinna störtfloder av blod ur mina öron.. seriöst, jag KAN verkligen inte minnas att Sidney betedde sej såhär?!!??!
Hon sov dessutom bättre.. å somnade lättare. V sover i grund å botten helt ok, MEN det ska bökas, gnällas å kastas huvud i sängkanten x antal varje natt så man vaknar lik förbannat! Å C vaknar ju såklart aldrig. 1 på 10, typ!
Snart ska vi ställa in hans säng på Sidneys rum å se om han sover bättre där.
Hon sover ju så hårt å är svårväckt så de borde inte va nå problem, å om hon vaknar så kan hon ju bara vandra in till vår säng å sova vidare.
Prins Vince (så passande namn för den lilla bossen...) är ju van att så fort han börjar låta på natten så är mamma där å stoppar in tutten, drar på täcket, lyfter till honom eller vad de nu kan vara.
Jag VET att jag ställt till det genom att göra så, å sååå många ggr har jag lovat mej själv att inatt får han fan skrika hur han vill för jag SKA inte "hjälpa" honom att somna om/vidare..... men varje gång så halkar man dit! Halv 3 på natten tar det inte speciellt lång stund att ge med sej, det är som knivar i öronen!
Suck......
Jag går ju som sagt å pratar med en människa på sjukhuset som jag fick kontakt med via bvc, å hon har gett mej massor av tips ang nattning, sömn å massa annat, men på natten står det STILL i huvudet! De enda jag vet är att det är FEL att låta honom vinna, men man e så jävla trött att man skiter i vilket!

Nä.... nu skaja sluta klaga å göra en kopp kaffe å se vad de blir till middag.... fantasin flödar! Som alltid...
Här blire mest, till Siddis, pasta me köttfärssås, blodpudding, korv & makaroner el potatis & fiskbullar/fiskpinnar.
SKIIIITroligt va? :/
Tips på lättlagad å barnpoppis mat mottages gärna!?





(konstigt, publicerat vid 13tiden, fast ja tröck på knappen nu, 15.36?jaja..)







Kommentarer
Postat av: Johanna

Det där är svårt... Milton har alltid varit svårt att få att sova, vaknat ofta på nätterna osv osv. Han fyller 3 år på måndag och vi måste fortfarande ligga med honom i sängen om han ska somna.. så med Li, som iofs sover bra på nätterna, bestämde vi oss för att låta henne somna själv. Lät henne skrika sig till sömns några kvällar och efter det är det bara att lägga ner henne och gå ut. Det bästa jag har gjort! Men förstår dig.. jag var likadan med Milton.. och då är han ju som han är fortfarande. Nu sover han äntligen bra på nätterna, men vaknar och kommer in till oss.. men jaa.. svamligt värre blev det här :D

2012-08-28 @ 20:56:23
URL: http://jordi.blogg.se
Postat av: jusian

heej, fin blogg, det skulle vara jätte kul ifall du gick in på min blogg och slängde någon kommentar :D
Jag har även en frågestund på gång så det går att fråga vad som helst, svar kommer idag typ kl 22.00

2012-09-02 @ 20:03:47
URL: http://juusiaanaari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0