mina skönheter!!! Är dom inte galet vackra...

mms_img178046776 (MMS)

mina skönheter!!! Är dom inte galet vackra!? Dock är det stört omöjligt att gå i dom :( :( :( tycker det är orättvist att folk med typ storlek 40 har betydligt lättare att gå i högklackat eftersom höjden är jämnare fördelat då än när man har 36 å verkligen får gå på tå... :( men jag ska härda!!! Nu ska jag gå runt i dom här en stund varje dag,el flera korta stunder, så kanske jag kan våga ha dom ute nångång i sommar? Fan att det är så svårt!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan komma bort till dig så tränar vi tillsammans!! Jag har aldrig haft klackskor men skulle så gärna vilja kunna ha klackar så nu har jag börjat träna. Dock med ett par låga, men det är klackar iaf. :D

2012-04-25 @ 20:12:06
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej vad trist!! Hjälper den inte om man lägger in geleinlägg? Trist att lämna tillbaka skönheterna, speciellt nu när du ska vinna racet. :D Jag tror på dig! :D

2012-04-27 @ 08:53:57
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Mami

Dom är skitsnygga! (att titta på,hihi).Själv ser jag en bild framför mig efter att ha gått i såna klackar......skrapsår, gips och lite andra skavanker,haha. Träna på min stumpa. Glöm inte armbågs/knäskydd OCH hjälm. :-))

2012-04-27 @ 10:25:57
Postat av: Rikke

näe ett helvete med klack.. jag har oxå stl 36... rena rama pinan ju!

2012-05-02 @ 21:38:29
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0