jävla skitfanshelvete!!!!!!!

usch det här kunde ha blive en strålande morgon, förkylningen till trots, MEN icke!
jag är så jävla leeeeeess å besviken nu!!!!!
på en kvartjävel tog ALLA lady gagas biljetter slut! inte ens skitplatserna finns kvar, där man har skymd sikt!
NADA!
man kan såklart köpa på andra sidor än ticnet, men då kostarom dubbelt så mycke så frågan är ju om jag ska göra det el inte? men jag är ju desperat...... fan!

jag kommer nog göra det.
faaaan!
men ja väntar några veckor isf, kanske släpper dom flera på ticnet.... hoppas!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Michis

syrran skulle beställa åt oss med men samma jävla visa som för dig, så snabbt som dom tog slut lär de ju bli en extra konsert hoppas man ju

2012-04-20 @ 18:39:54
URL: http://michaelamahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0