jag & bebis chillar medan Yris & Chrille ä...

1315843185-picsa (MMS)

jag & bebis chillar medan Yris & Chrille är på Ikea å äter o leker av sej i småland.. jag har inte vare utanför dörrn alls idag, de kryper i kroppen på mig! Jag vill inge hellre än ut o gåååå! Andas frisk luft! Va normal igen! ;) Men så länge jag inte kan röra mig riktigt och fortf har ont ni-vet-vart så är de väl lika bra o stanna inne.. :/ Men snart så.... längtar sååå! Nu ska jag se om jag kan lägga minichris i vaggan utan att han vaknar........ isf, om jag lyckas, kan jag sno ihop lite middag :) haha, lyxigt värre :P


Kommentarer
Postat av: Michis

Åh vad mysigt

2011-09-12 @ 20:37:52
Postat av: Momma

Sötisar! Snart så äru på G igen gumman.

2011-09-13 @ 08:15:28
Postat av: Rikke

amen titt vad mysigt!Äntligen! vad heter klimpen då? Texas:)



Mega vega kramar till er

2011-09-13 @ 11:01:12
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0