SMS-inlägg

1319540945_picsa (MMS)


Kommentarer
Postat av: Rikke

Oj vad fint!Vincent! de är ett underbart namn=)



Nikkan hon har inte sovit många hela nätter i sitt liv. hon vaknar ALLTID nattetid, inte av hunger utan av...mardrömmar?vana?tappa tutten? ja jag vet inte riktigt. Hon är helt enkelt inte en tröttis. Inte ens på dagarna sover hon bra,har aldrig gjort.

Fast ist har hon börjat sova till typ 8-9=)



Har han kolik och magont din lille snuttplutt?



Mega kram igen

2011-10-25 @ 13:47:46
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Michis

Hej sötnos, hur mår ni? Han börjar bli värsta gammal nu och jag har fortfarande inte träffat honom :/ Har förövrigt inte varit och hälsat på din syster heller och det ger mig så dåligt samvete :( Ne nu får vi lov att ta å träffas snart så jag får mysa med den lilla, men tråkigt att ja inte kan klappa på din mage längre ( eller kan å kan men ja tror inte du skulle uppskatta om ja gjorde de nu ;) ) massa kramar

2011-10-27 @ 08:18:57
URL: http://michaelamahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0