jamen, eftersom vi inte kan enas här hemma...

imag1041-1 (MMS)

jamen, eftersom vi inte kan enas här hemma om bebisens namn så tar vi gärna emot tips & förslag! jag tycker ju dennis, o chrille var med på det där i början men nu tycker han vincent är bättre... jag är inte alls emot det heller, men de klickar liksom inte på samma sätt som dennis gjorde bara.. :/ vad tycker DU? vi vill ha ett (tilltals)namn som funkar utomlands, det är vi helt eniga om åtminstone! sammy är typ det enda namnet som slutar på y som vi kan tänka oss.. alltså inge ronny el tommy, och inte nå supersvennenamn heller, typ nils, lars el rickard ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att Vincent är fint. Sen så såg jag att någon skrivit på din FB att han skulle heta Texas. Det tyckte jag var lite roligt med tanke på Sidney. Fick hon det namnet för att du reste i Australien när du var gravid?

2011-10-06 @ 14:51:34
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Momma

Håller med ovanstående. Texas klingar väl fint tillsammans med Sidney och funkar fint även utomlands. Sen har jag fler förslag som tex: Tiger, Love, Wilde, Varg (hehe det har du inte hört förut va? :-D), Wille, Milton, Rocky (oohps där hade vi ett y på slutet. :-D) Rocky Varg Wilde! Där har vi namnen!hihi. Kram momma.

2011-10-06 @ 15:00:48
Postat av: Michis

Harrrrry ;) jaja de e ett y ja vet men

2011-10-06 @ 20:09:48
URL: http://michaelamahler.blogg.se/
Postat av: Sandy

"Mitt" namn får du inte :P Men Valdemar, August, Wilhelm, Harald, Melker.. åååh så fina! Supersuperduper svenskt men det gillar jag iaf ;) pööööss

2011-10-06 @ 22:14:31
Postat av: Sandy

..och om jag ska rösta på era namn så gillar jag Vincent mest :)

2011-10-06 @ 22:15:23
Postat av: Lotta

texas e hemskt.. de rimmar på snabbmat :D



2011-10-06 @ 23:25:59
Postat av: lotta

menva sägs om Sylvester ? :) Staalloone :D

2011-10-06 @ 23:27:01
Postat av: lotta

Billy är ju häftigt ;) Billyrockyboy :D



eller Marley..elle Moses ;) (haha, no way)



Stone ? ...som i stenkoool ? ;)



Micey Mickey ...mike.. mr:popipants ? :D



Eller "Bror" :D



2011-10-06 @ 23:29:26
Postat av: lotta

eller helt enkelt: "lilla herr sötsnygg" ;)

2011-10-06 @ 23:30:03
Postat av: Rikke

Vincent ÄR jätte fint, de va ett av namnen som jag hade om Nikkan skulle bli pojk!

Milo är fint oxå.

Texas, troy, Sante, MIO=MIN, simon,robin, ett poppigt barnnamn här är BRUNO(hihi),Leo,Levi,Kevin,Kim,Alexis,Alex...shit vad svårt!

2011-10-07 @ 10:34:09
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0