värsta coola nageltjoffset jag hittade på ...

imag1231_1320431 (MMS)

värsta coola nageltjoffset jag hittade på Åhléns inför imorn :D matt gråsvart lack och läskiga tattoos.. sidney ska va en elak prinsessa (väldigt oväntat va! ;) chrille ska va ett skelett (han är skitsöt! fast de fick ja visst inte säga eftersom han ville va heeemsk...) och själv har ja inte riktigt bestämt mig än, men har lite färgspray till håret & läskiga(?) strumpbyxor.. får se hur jag löser det.. ska va nykter iaf så ja kan drajva hem mig & kidsen ifall skelettet vill va kvar å festa sent.. de blir nog jättekul, de blir flera barn där och sidney längtar ju såklart speciellt mycket efter wilmer -kärlekspojken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0