stackars Vincent har blive förkyld :( han ...

imag1371_1321796 (MMS)

stackars Vincent har blive förkyld :( han är jättesnorig o rosslar, men tack o lov på strålande humör! nu, idag.... Annat vare igår kväll.... han panikskrek o var otröstlig i flera timmar :( Trodde natten skulle bli en enda lång mardröm men när han väl somnade strax före 12 så sov han ända till 10! Hade vi inte haft en sån där apparat som håller koll på andningen så hade jag aldrig kunna somna.. men nu vaknade jag iofs hundra ggr ändå bara för o se om den verkligen funkade o blinkade grönt som den skulle :P Usch, bebisar med förkylning är bra obehagligt :( Man blir så nojig & orolig och känner sej så sjuuukt maktlös! :( Hoppas han hämtar sej snabbt nu! Annars så är siddis & chrille på daff daff nu så jag o sjuklingen är home alone o sorterar lite urväxta kläder ur siddis garderob.. de behövs!!! Ikväll blire filmkväll, de e S som väljer men ja hoppas hoppas hon väljer hoodwinked 2 (fortsättningen på sanningen om rödluvan, typ den galnaste & roligaste barnfilmen ever! Se den alla ni med barn, hett tips! Så jävla kul!) Nu måste jag nog kirra mer kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0