min lilla sömntuta! Vince har börjat sova ...

imag1401_1322692 (MMS)

min lilla sömntuta! Vince har börjat sova toppenbra, jag hoppas verkligen han tänker fortsätta med det även nu när han blive frisk! Han har nämligen vare jättesnuvig & rosslig, men nuså :) Inatt så sov han från 22.30-8.15, hur nice är inte det då! :) :) :) i ungefär 1 veckas tid nu har han sove liknande tider, men inatt vare gudomligt! Speciellt efter att jag haft tokont i magen sen 1 på dan, ont i svanken och vare snuvig. Jag tror jag har magkatarr o de trodde hon på sjukvårdsupplysningen också, jippi :( var inte direkt taggad för nå sånt.. Idag däremot känns magen bättre efter lite piller som c kirrat, men istället var jag till tandläkaren............ inga hål, tack o lov, MEN hon hacka å grävde fan sönder mina inre tänders emalj! Jag har ilningar hela käften och de värker så inåt ... där längst in, både uppe o nere! Usch, har aldrig haft problem med o gå till tandis förut men efter detta!? Aaaj!!! Fick förhöjd månadsavgift även, pga mina ilningar bl.a, så nu betalat jag 59kr istället för 38kr. De känns dock som att jag hellre betalar de varje månad o kan känna mig trygg att ja alltid kan ringa o få en tid för minsta skitsak än att va snål o därmed åka på feträkningen sen nån gång då man inte har pengar o har svinont...... nä nu ska ja sova för ja är så förkylningsslö :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0