min bebis sov så himla bra inatt, hoppas h...

imag1325_1321571 (MMS)

min bebis sov så himla bra inatt, hoppas hoppas på en repris nu.. åt 9 o slocknade o sov till 5.30, och sen efter lite frulle sov vi vidare till 9.15 -LJUVLIGT!!! fick Icakupongen o tidningen idag o jag har spenderat inte mindre än 31tusen kr under 2011 :) Vart lite småimpad av mig själv, Ica maxi o jag är som dom allra bästa vänner <3 Once I went Ica I never go back :P Imorn (el idag) äre fredag, bästa dan! Love it! C hetsköpte förresten 2 bingolotter förut o han håvade in 1 ny lott på båda, plötsligt hände det! Nästa vecka smäller det... då blire färgfemman o lite resor, härligt


Kommentarer
Postat av: Crixan

damn! starkt jobbat, och ni som har barn också, själv så hamnade vi på dryga 35000 på icat...låter som en hel del ändå med tanke på att man bara e två personer...grimas...



När kommer ni i tidningen med lillen då!? :)

2011-11-19 @ 07:31:51
URL: http://bustjejan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0