en riktig update


Från datorn! De e inte ofta det händer minsann! :P

S är på dagis å Vince sover, jag har precis drucke kaffe å ordnat med tradera.
Sen ska vi nog hälsa på Haggan & kids i Matfors, de va längesen nu så de blir mysigt ♥

I lördags fyllde min fina lillasyster 24 år, och vi var där (jag å barnen) å fick mat & tårta och även fick jag träffa en av dom nya assarna, de var trevligt! Känns jättebra med henne, så de blir nog bra detta :)
Vincent åkte runt från famn till famn men ja tror han trivdes allra bäst i nya assens famn, där myste han järnet å såg så nöjd ut så! :) Sov ett bra tag där också, lillskrutten!


Jag önskar jag tyckte om Twilightfilmerna för jag vill också känna den där mysiga spännande hetsen & hysterin å få gå å se nya filmen med andra frälsta..
MEN, jag gör ju inte det.
ALLS.
Jag å C såg 1an & 2an för nån månad sen, vi var nyfikna  å ville nog båda 2 bli lite kära, men nä. Vi vart bara så besvikna! Storyn var väl halvt sevärd å sådär, inte alls nån höjdare direkt, men det jag stör mej mest på är ju Pattison å Lautner (el vad han nu heter den andra?) Usch!
Tro mig, jag VILL tycka åtminstone EN av dom är sådär snygg å het som alla andra verkar tycka, men båda 2 är bara så jävla fula! Förlåt mej nu ni som har crushar på dom... men se de från den ljusa sidan, en mindre konkurent ;)



längtar tillbaka... fast det var en hemsk tid precis där..



här e några random pics som jag hittade på datorn nu




Kommentarer
Postat av: Michis

Åhhh vad söt dom är dina gullepluttar :) Absolut det tycker jag :)

Hon verkade klara sig finfint, verkade bara ha ont efter den misslyckade landningen ;) sen var hon sig själv å gnällde inge värre än vanligt :) Hur är det med 2 barnmamman då? massa kramar på er allihopa sötknoppar :)

2011-11-17 @ 08:47:26
URL: http://michaelamahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0