yeeeeees!


Sverige får va med på lördag! JIPPIIII! :D

Haha, hur mycke ja än hade njutit av å se Saades min och läst hans bortförklaringar imorrn på löpsedlarna så måste ja ändå erkänna att de känns kul att "vi" e med, speciellt för Siddis skull.
Jag måste säga att ja vart lite småkär i Danmarks bidrag, en riktig vinnarlåt! Åsså varom rätt fina dom grabbarna också.... unga, men fina ändå ;P
Estlands bidrag va också över förväntan, skulle jag ut på krogen i sommar så skulle ja dansa järnet om den spelades på dansgolvet.... (tur för allas skull att ja inte kommer dansa så speciellt mycke alls i sommar...)

Idag har jag bakat tekakor för andra gången i mitt liv, å dom vart ätbara & godkända enligt mamma så de va ju tur! :) Dock vart de deg för 4 plåtar, lurigt när man bara har 2 då och dom ska jäsa innan dom ska in i ugnen..

Nä, nu skaja kanske äta lite fil och ta o sova, imorrn blire jobb. Känns som de va skitlänge sen ja va där fast de inte ens har gått 6 dygn. Näsan är fortf täppt, men ja kan andas rätt bra med den ändå så jag klagar ICKE! De känns så lyxigt å kunna ta vanliga normala andetag genom näsan igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0