@ work


Haaaap, nu sitter man här på fetröven å glor på tv som vanligt.
Nästa vecka har jag en date med en syo, de blir spännande!
Nu vare sagt, annars glömmer ja de.
Idag insåg jag att de e rena rånet att INTE utnyttja rabattkuponger om dom ändå bara ligger i plånkan å skriker... så jag slog till på "mina drömmars parfym", escadas sommardoft för i år.. ♥ LOVEIT!
20% är ändå en hel femtedels rabatt... bra det! :D

Imorrn ska jag sova, så jag hoppas de ska bli skitväder för annars får ja sån ångest över att sova bort hela dan :/
Tydligen ska de vara nån fika/vernissage/sånguppträdande (?) på Siddis dagis emorrn men jag vet inte när, så de ska Chrille få ta reda på imorgon bitti för hur trött ja än må vara så vill ja bara inte att Yris ska stå där själv utan nån som är där å tittar på HENNE. Man får offra sej.. (hoppas de e seeent på eftermiddan.. :P)
Kirrade utväxten förut iaf, skönt o ha det gjort. Gjorde även Den Stora Uppoffringen att raka benen i samma veva. Fyfan vad jobbigt när man är jätte!!!!!!

Usch vad kissnödig jag är, kände ja precis. Jobbigt! Toasitsen här e svinkall också, inte ens mina fettvalkar på röven kan trolla bort den kölden :/ Får räkna till 3 o bara gör´t!



Kommentarer
Postat av: Michis

Hallå där... Ska du träffa en syo å inte sagt nått... Vad går funderingarna åt eller är det lite ämnes läsning?

2011-06-01 @ 01:07:22
URL: http://michaelamahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0