sur


Jag blir såå irriterad när folk ringer å sen pratar med nån annan de första dom gör när man svarar!
Vafan, ring när du KAN prata?!?!?!? De e en sak om man ringer o hinner prata litegrann å dom hinner ursäkta sej om nån i bakgrunden undrar över nåt el så, men att inte fokusera ens den första sekunden de gör mej så jääääävla irriterad!!!!


Idag har jag vare på positioneringsutbildning uppe på habben, å de var väl rätt givande.
De visade sig när de började att de var "våran" sjukgymnast som höll i det hela, tillsammans med en till, och jag vet inte riktit vad jag tycker om henne.. Hon är KONSTIG! Hon känns liksom inte seriös & kunnig, och yr e hon.. men men, nu är de gjort iaf å lite tips & aha-upplevelser vart de ju trots allt.

Ikväll skaja jobba vaken natt och jag har sparat det sista dubbelavsnittet av DH tills dess.... de bränner rejält nu kan ja lova, men ja ska hålla mej så jag har nåt o pyssla med en stund inatt iaf.. :)
Ja nu vet ja inte vad ja ska skriva alls, så ja slutar.
Kul update va! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0