spånar


jag har fastnat lite för britax b-smart......



fast jag vill ha en turkos för de e en så fin nyans på den jag spanat på.. ;)
sidney tycker lila (såklart) som på bilden, men eftersom just den här lilanyansen känns lite mer åt tjejhållet så tror jag mer på turkos som jag tycker passar både pojke & flicka... eller...?




har aldrig vare intresserad av 3hjulingar förut, men nu när jag provkört den här å pratat med en säljare så känns de plötsligt inte sååå dumt.... den var otroligt lättkörd.. å varken bebisen el storasyster ska ju klättra på el i den så risken att den tippar är ju eg obefintlig.. vad tror ni???




hittade en sida med "konstiga" vagnar också, mysko märken... men där fanns de några ja föll för också, å billiga paketpriser hade dom! men då vet man ju INGEN som haft en sån och eftersom man handlar på nätet (dock svensk sida) så finns de ju ingen chans att provköra & analysera IRL så att säga innan man slår till.. de e lite dumt... :/
men visst är den fiiiin??? :)


om jag visste helt säkert att de skulle bli en flicka så skulle jag hetsköpa en rosa vagn & kasta kvittot!!!
de finns ju såååå fina rosa vagnar så ja blir alldeles till mej! :D


fortf ligger brio sing bra till, MEN eftersom britaxen har fullt liggläge på sittdelen så väger den snäppet tyngre...



himla spännande inlägg va??? :P
kommentera gärna o kom me tips & råd!


***


nu ska jag se om jag hittar nåt i skåpen som kan tänkas "fixa" min hals litegrann, för nu börjar de göra riktit ont i den efter alla småhostningar & harklingar som ja tvingas häva ur mej varannan minut
tänk om man bara kunde trolla bort såna här skitkrämpor!?!
en liten ramsa el magisk dryck.. anything!??!!??!!?
har inte ens vare "sjuk" i 3 hela dar men jag e såååååååååå less redan!
de känns lite som att ska man va förkyld så varför inte gå all-in då på en gång med feber o frossa också då så är det gjort sen?! plus att har man frossa å feberyrar så brukar folk ta hand om en å passa upp en...
gäller det fortf? mamma..?

uuhh *ynklig*





Kommentarer
Postat av: Mamma

Lillgumman dåååå,hehe. De e tå tynd om däj jue. Du få komma hem till mamma så ska vi se vad vi kan göra åt de elaka och dumma bacillerna. :-D Kram

2011-05-10 @ 18:39:50
Postat av: Anonym

När vi var i riga hade varenda jävel en tako jumper vagn :) så jag tror inte det är något fel på dom! vi funderade också på en sån men den vi har kostade ju knappt nått så fick bli den ist. :)

2011-05-16 @ 09:51:36
Postat av: Kattis

it was me..

2011-05-16 @ 09:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0