lördag natt å jag e vaken!?!?!

Men herreguud vad fan gör jag vaken nu?!
Såg precis vad klockan var......
De va RIKTIGT längesen jag va vaken den här tiden när ja inte jobbar, flera månader sen. Hua!
Har kollat igenom en miljon kartonger i sovrummet och försökt sortera lite, men ja OOOOORKA inte göra klart så de sluta med att ja bara satte tillbaka allt lite rörigare än innan :/ Blä..

Siddis & Chrille sussar gott breve mej här i soffan, ska vandra in till badrummet jag med å snyta mej o borsta tänderna så ja får zzzzzzova jag med... underbart!!!!

Förra helgen hade Siddis kompis sleep-over för första gången, de gick superduper o både brudarna sov hela natten till strax efter 07..  Liiiite längre kunde dom ju fått sove, men ja ska inte klaga, dom kunde ha hållt igång hela natten å låtit & gnällt o haft sej.. :P
De var kusin Nea som tittade förbi på kvällen o kollade på film, Sammy, och åt glass :) Mysigt!!!

Såhär såg 2 slagna stjärnor ut redan kl 22

de ser ut som alla lampor i hela lgn skulle va tända, men de e kamerablixten som lyser upp så galet mycke..

Usch nu måste ja kuta på toa å snyta mej innan ja får snor i mun, fyfan vad vidrigt

HATA SNOR&SLEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0