irritation..


Mycke kan man bli irriterad på!!
Men mycke är liksom inte värt o haka upp sej på..

MEN... Bobby Oduncus läppar gör mej galen!
AV ÄCKEL!!!!!!

Jag stör mej på människor som ALDRIG kan äta nå annat än sallad ute på resturang..
Vafan, ät MAT om du ska betala massa hundralappar!?!?

Jag stör mej på killar som går runt i linne å tror dom e sååå jävla snygga bara för att dom råkar ha tränat några månader å börjar bli lite fasta.
LINNE. PÅ. KILLAR. ÄR.  A L D R I G OK!!!!!!!! Det spelar ingen roll om du heter Hasse å är 63 å lönnfet eller om du är 19 å spelar fotboll å styrketränar 7 dar i veckan..
(nu är jag ju fullt medveten om att min egen pappa använder linne i tid & otid, MEN han e liksom en klass för sej! han är ett undantag! å jag har aldrig påpekat att det är SNYGGT heller..men han kommer undan med det just för att jag är SÅ van å liksom immun! haha)

Jag stör mej nå fruktansvärt på Victoria Silvstedt. (beskrivning = överflödig)

Jag stör mej på folk som går före en i kön. Är jag osynlig? Är jag mindre värd?! Vafan ger er rätten å bara kliva in framför mej bara för att jag är en tjej på 1,62 som knappast skulle nita er el ens nå upp för å klappa till er om de nångång brann riktit?!?

Jag stör mej på mobiltelefoner av märket HTC desire hd! Av den enkla anledningen att jag är SVARTSJUK på dom! Ibland känns de som Chrille utan tvekan skulle välja att äkta sin mobbe före mej.


Nu skaja slurpa i mej resten av min smoothie & sluta va så jävla sur&bitter.............





Kommentarer
Postat av: Cicci

Hoppas att dagen vart lite bättre =)

2011-05-11 @ 18:35:29
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0