dyster


oh gud jag får sår av fetman!
TRE månader till som michelingubbe
HUR SKA JAG  O R K A ? ? ?
jag vill beställa min bally bandit NU, å leva på luft!
jag ska aldrig mera klaga på min kropp sen när jag börjat gått ner några kilon i höst, ALDRIG!!!
jag skulle inte klaga en sekund om det BARA va det faktum att jag är fet, för om det är nån gång man får vara fet å äta som en gris så är det när man e gravid!
jag klagar för att jag har ont överallt, mår illa, andas dåligt, går helt skadat och sover dåligt!
det är DET som gör det helt jävla outhärdligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mitt humör är vidrigt, och de blir inte bättre av att jag inte kan röra mej som jag vill :(

de gör ont att byta ställning i sängen, att kliva i & ur bilen, att böja sig, att gå, att sitta..
de är näst intill omöjligt att raka benen!
inga kläder sitter ens någelunda, trosorna skaver till å med!

åsså har jag en fet utväxt i håret, men det gör åtminstone inte ont.
mer än i ögonen, de e FULT. men de skiter jag i!
kanske hittar ja nån bra toning sen i em, om inte så bryr ja mej inte. orka när man ser ut såhär i övrigt?!?!?


nu äre melrose place på tv, alla e smala & snygga!
kul.



när jag hämtat yris sen så ska hon få äran att följa med o köpa trosor, bh och rakhyvlar.
om de inte regnar så blire nog stan.
så SNÄLLA, jag ber er, åk till Birsta ni andra ifall de inte regnar!
jag vill INTE stöta på nån ja känner, el inte känner!
jag vill helst att stan ska va dö



Kommentarer
Postat av: kattis

Men mia, hur mycket kan du hunnit gå upp? 10kg? Men jag håller med, det är skitjobbigt att inte kunna röra sig!inte kunna ta sig ur sängen på två sekunder eller måsta gunga sig ur soffan. Men fetma, det är att ta i! och det är ju sååå värt det! :)

2011-05-30 @ 12:09:52
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0