torsdag


jag har faktiskt inge o skriva om.
jag e trött, less och irriterad.
sen jag slutade kl 9 har jag duschat, träffat doktorn och bakat.
nu skaja strax åka o hämta min lilla älskling på dagis.

allt känns jobbigt!
till råga på allt verkar Ikea ha slutat med laxen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag e sååååååå frustrerad

skitfanskapshelvete




tack gode gud så har kattis kommit tillbax iaf!
jag tror en bra idé kan va att skaffa en hund som kan hjälpa till o passa henne.. och roa henne..
vad säger du, mamma? ;)
roa mej med för den delen. och dej med! och pappa...
ja, som ja sagt 1276534 ggr, ALLA skulle vinna på det! ;)
till sommarn, de blir perfekt!






Kommentarer
Postat av: Fabiantiril

Great work,webmaster,nice design!

2011-10-05 @ 07:51:29
URL: http://fabiantiril.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0