tisdag morgon



Hemkommen från jobbet, tänkte hoppa i säng direkt men kom på att räkningarna inte va betalda!
Så de blidde till å fixa det först. Usch, hatar dom där jävlarna!
Nu har jag iaf betalat min första medlemsavgift till facket, de känns stort! :P
Supervuxet! Haha

Chrille är pappaledig idag också, precis som han var igår, och idag skulle dom ev åka å himlabada medan jag sover.
Mysigt! Jag e lite småsugen på att åka dit jag med, men jag vart så himla avskräckt sist vi badade uppe på Paradisbadet å jag frös så mycke att jag va blå & darrade fast jag satt i bubbelpoolen. De e liksom inge kul då, jag fryser för jämnan och de förstör verkligen allt de roliga! :( :( :(
Å sen avskyr jag ju att visa upp fläskkroppen i bikini, så de gör ju sitt till också. Men jag tror faktiskt frusenheten är värst, jag kan ju alltid bada i shorts och linne el nåt. Utmärka sej lite :P

Håller tummarna nu att jag får åka på Ikea sen å äta middag när jag vaknar, nu vare längesen jag fick min ljuvliga lax... ;)

Ha en bra dag alla!
Nu blire sängen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0