söndag


Tänk att Yris är vaken än o sitter o zappar i soffan!
Skyller på att de e svårt de där med tidsomställning när man e liten... :P
Försökte klippa henne förut, hon har ju en gigantisk virvel i bakhuvudet som gör att längden ser jättesned ut där bak, men de va ju ingen piece of cake direkt! Dels hade ju den lilla människan rätt svårt o sitta stilla, men de va inte det största problemet, utan LOCKARNA! På vanliga människor brukar ju håret kunna hålla sej en liiiiten stund iaf o va rakt när man kammar det när det är blött o slickar det mot huden, men ICKE Yris hår! Usch vad svårt de var, det där va nog första o sista gången på väääldigt länge... Nu sparar vi och går till frissan nästa gång! Typ när hon fyller 5 :P


Idag har vi hunne med rätt mycke, iaf för o vara vi.. Först dansen kl 11, sen en 2timmars vända på stan vi tjejer medan C tvättade bilen o pysslade lite på jobbet, sen lunch/middag pizza (fortf proppäckelmätt, aldrig mer pizza!...) och avslutningsvis en runda i Birsta där jag lyckades få C att köpa ett par skor till mej :) Dock var mina vita converse-lookalikes tvungna att dö på kuppen, direkt i affären! De va jobbigt för jag hade faktiskt tänkt tvätta dom o göra dom lite vårfina, men C krävde att dom skulle försvinna för evigt. Han använde faktiskt ordet hata.. :P
Jajja, jag planerar ändåså att införskaffa ett par andra vita tygisar, fast i en ännu fulare modell enligt honom.. hehe..

Nu ska jag nog ta å stoppa Yris i sängen, känns som de e dax nu..



Kommentarer
Postat av: Vemundthale

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-09-27 @ 09:52:33
URL: http://vemundthale.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0