idag........



....var en BRA dag :)


Började med en bråkfri morgon, Yris var helt underbar på alla sätt o vis och vi kom fram till dagis i PRECIS rätt tid för en gångs skull! (väldigt stort detta)
Sen vare APT på jobbet och de fanns varm Oboy!!!!
Alla utom en var där, ovanligt o TREVLIGT :)
Sen träffade jag min loverboy på stan o vi gjorde ett litet ärende som var så lyckat ♥ å sen hämtade jag Yris (exakt rätt tid även nu!!!!!) och hon kom på direkten utan tjafs! JIPPI! Och detta FASTÄN hon lekte frenetiskt med sin best friend, härligt!
Efter det kännde jag att ja ville unna mej nåt, så de vart givetvis min favoritmat på IKEA :P
Yris ville bara ha ett vitlöksbröd o mjölk och lovade dyrt o heligt att äta middag när vi kom hem istället.
Vi gick en snabbrunda i BC och Yris var ljuvlig att ha å göra med!!!!!!!!!!! Därför fick hon välja sej 2 nya blommor till rummet (kul mamma va? hah) och en Hannah Montana-skiva som diggades i bilen på vägen hem.
Väl hemma igen åt hon upp all mat, precis som hon lovat, och satte sej o kollade på lite tv.
Sen duschade hon (mindre protest i början men de gav sej..) och sen var hon på strålande humör innan hon dök i sängen strax före 9. Jag o C satt breve sängen med henne en stund också o pratade å busade, och de va bara SÅÅÅÅÅ mysigt! INGE tjafs what so ever, så underbart!!!! Nästan så man blitt lite bortskämd nu ju :P

Ja de va min dag, positiv update! :)
Nu skaja hoppa ner i sängen tror ja..
SÅÅÅ trött!



Kommentarer
Postat av: Michis

De var bara så jäkla sött. Du får kolla på webben eller på reprisen :) Kram

2011-03-10 @ 04:25:08
URL: http://michaelamahler.blogg.se/
Postat av: Rikke

oj oj oj vadå för ärende? håller tummarna och blinkar hårt

2011-03-12 @ 19:53:59
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0